شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eazgov
 
 آخرین اخبار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
نمایشگاه فرش باید درشأن و جایگاه تبریز برگزار شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
همکاری‌های بین بخشی ویژگی برجسته نمایشگاه ربع رشیدی است

معاون اقتصادی استاندار:
بانک‌های خصوصی مصارف خود را به سرمایه‌گذاری در استان اختصاص دهند/ گذر از شرایط خاص اقتصادی عملکرد ویژه بانک‌ها را می‌طلبد

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
گسترش خدمات الکترونیک و برون‌سپاری خدمات در حوزه بهزیستی و تأمین اجتماعی

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه اشتغال:
بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال تا پایان تیر ماه تلاش دوچندان کنند

استاندار آذربایجان شرقی با دو شاعر پیشکسوت استان دیدار و گفت‌وگو کرد

استاندار آذربایجان شرقی از کارگاه دست‌بافته‌های عشایری "حمید دواتی کاظم‌نیا" بازدید کرد

استاندار آذربایجان شرقی:
حجاب باید مبتنی بر عفاف باشد/ حجاب، مانع فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست

استاندار آذربایجان شرقی:
دریافت‌کنندگان ارز دولتی گزارش هزینه‌کرد ارائه کنند

استاندار مطرح کرد:
معافیت‌های مالیاتی سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان/ مسئولان به بخش خصوصی احترام بگذارند

آرشیو
 
 
امروز : 476
ديروز : 8787
ماه : 186977
سال جاری : 1143166
تعدا مطالب : 22581
كل : 10466342
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 27879

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

بازرسی‌ مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

بهروز مهدوی در نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: هر دستگاه باید کارکنان خود را توجیه کرده و آموزش‌های لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در بازرسی‌ها و برخورد با مراجعان انجام دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دسترس بودن مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی است، گفت: مدیران دستگاه‌های متولی باید در دسترس بوده و پاسخگوی مشکلات موجود در دستگاه‌های زیر نظر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر جلوگیری از تضییع وقت گردشگران، برخورد با کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، گفت: دریافت مبالغی بیش از تعرفه‌های قانونی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی از جمله گلایه‌های مسافران است که باید با این موارد برخورد شده و تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلب رضایت مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: در این راستا باید با ارائه فرم‌های نظرسنجی، از نظرات و پیشنهاد‌ها همچنین میزان رضایت مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده آگاه خواهیم شد.

مهدوی با اشاره به حضور گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز، تأکید کردک مساجد استان با فراهم کردن بسترها و امکانات لازم باید آماده ارائه خدمات به گردشگران باشند.
 


PDF چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir