شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eazgov
 
 آخرین اخبار

در شب میلاد حضرت امام حسین(ع)؛
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به دیدار یک خانواده شهید و یک جانباز رفتند

استاندار آذربایجان شرقی:
تحول در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی استان/ حوزه سلامت یکی از شاه‌بیت‌های خدمات دولت تدبیر و امید است

استاندار آذربایجان شرقی:
استقبال پرشور از رئیس جمهور، اعلام حمایت مردم از نظام اسلامی است

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
ضرورت کارآمد بودن بخش اداری استانداری/ نیازمند نگاه کیفی در پروسه اداری هستیم

استاندار آذربایجان شرقی:
آباد کردن روستاها کار مقدسی است/ بنیاد مسکن باید نهاد انقلابی باقی بماند

با حضور رئیس جمهور؛
جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور؛
جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان آذربایجان شرقی تشکیل شد

در دومین تور رسانه‌ای استان؛
وضعیت دریاچه ارومیه سوژه گزارش خبرنگاران و عکاسان شد

استاندار آذربایجان شرقی:
برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم به نحو شایسته برگزار شود/ مطالبات معلمان پیگیری شود

استاندار آذربایجان شرقی:
حمایت از کالای ایرانی مساوی با حمایت از تولید، اشتغال و افزایش ثروت و رفاه اجتماعی است

آرشیو
 
 
امروز : 628
ديروز : 13349
ماه : 0
سال جاری : 0
تعدا مطالب : 22074
كل : 9640376
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 27879

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

بازرسی‌ مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

بهروز مهدوی در نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: هر دستگاه باید کارکنان خود را توجیه کرده و آموزش‌های لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در بازرسی‌ها و برخورد با مراجعان انجام دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دسترس بودن مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی است، گفت: مدیران دستگاه‌های متولی باید در دسترس بوده و پاسخگوی مشکلات موجود در دستگاه‌های زیر نظر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر جلوگیری از تضییع وقت گردشگران، برخورد با کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، گفت: دریافت مبالغی بیش از تعرفه‌های قانونی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی از جمله گلایه‌های مسافران است که باید با این موارد برخورد شده و تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلب رضایت مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: در این راستا باید با ارائه فرم‌های نظرسنجی، از نظرات و پیشنهاد‌ها همچنین میزان رضایت مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده آگاه خواهیم شد.

مهدوی با اشاره به حضور گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز، تأکید کردک مساجد استان با فراهم کردن بسترها و امکانات لازم باید آماده ارائه خدمات به گردشگران باشند.
 


PDF چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir