شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eazgov
 
 آخرین اخبار

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با وزیر امور خارجه هند دیدار و گفت‌وگو کرد

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
تسریع در معرفی طرح‌های اشتغال به‌منظور جذب تسهیلات بانکی

استاندار آذربایجان شرقی:
کتاب بهترین نماد فرهنگی است/ سه هزار مترمربع به فضای کتابخانه مرکزی تبریز افزوده می‌شود

در آستانه عید فطر؛
استاندار آذربایجان شرقی با خانواده شهید علی عطری خطیبی دیدار و گفت‌وگو کرد

استاندار آذربایجان شرقی:
صنعت باید در خدمت بخش کشاورزی درآید/ هر روستا یک بنگاه اقتصادی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
لزوم کنترل استفاده از اینترنت در ادارات/ دستگاه‌ها ملزم به رعایت دستورالعمل‌های امنیتی هستند

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
معرفی یک هزار و 134 طرح اشتغال‌زایی به بانک‌های استان برای دریافت تسهیلات

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
استراتژی توسعه صنایع غذایی در استان تدوین و عملیاتی می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی:
لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج کتاب‌خوانی/ آمار سرانه مطالعه در کشور، علمی نیست

استاندار آذربایجان ‌شرقی:
آموزش در دانشگاه‌ها کاربردی نیست/ دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید پرچم‌داران پژوهش و کارآفرینی باشند

آرشیو
 
 
امروز : 6475
ديروز : 0
ماه : 274932
سال جاری : 926410
تعدا مطالب : 22389
كل : 10249586
 
تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1397     |     کد : 28316

استاندار آذربایجان شرقی:

با هدف پاسخ‌گویی مستقیم به درخواست‌های مردمی، مدیران استان در سامد حضور می‌یابند

استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) مستقر در استانداری، از روند پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم استان در جریان سفر رئیس جمهور به تبریز بازدید کرد.

دکتر مجید خدابخش در این بازدید با قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد)، در جریان نحوه پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور و روند رسیدگی به مشکلات آنان از سوی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

وی همچنین به تعدادی از تماس‌های مردم با سامانه ارتباط مردمی دولت شخصاً پاسخ داد و به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید از ثبت 32 هزار و 500 نامه مردم استان به رئیس جمهور در جریان سفر استانی دکتر روحانی به تبریز در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: روند پاسخ‌گویی به این نامه‌ها در مرکز ارتباط مردمی دولت ادامه دارد و حداکثر ظرف 10 روز آینده به تمامی نامه‌ها پاسخ داده خواهد شد.

خدابخش افزود: نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور بعد از جمع‌آوری و تفکیک توسط کارکنان دستگاه‌های مختلف، به سازمان‌های مربوطه ارجاع داده شده و صاحبان نامه‌ها می‌توانند بدون مراجعه حضوری و با تماس تلفنی با شماره 111 از هر نقطه استان از پاسخ نامه خود مطلع شوند.

وی، سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) را بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان دانست و گفت: ان‌شاءالله بعد از ماه مبارک رمضان، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر هفته یکی از مدیران استان با اطلاع‌رسانی قبلی در این مرکز حضور یافته و به صورت مستقیم با شهروندان صحبت خواهند کرد.

خدابخش افزود: تمام مکالمات مردم با مدیران از طریق این سامانه قابل پیگیری است و بنده هم سعی خواهم کرد هر دو هفته یک بار در این مرکز حضور یافته و بر روند پاسخ‌گویی مدیران نظارت کنم.

گفتنی است سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه دولتی و 20 فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماس‌های ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری می‌کنند.

تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره 111 مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

هم‌اکنون در این مرکز 20 نفر از کارشناسان دستگاه‌های مختلف اجرایی، نامه‌های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان را بر اساس موضوع به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده و شهروندان را در خصوص پیگیری نامه‌ها راهنمایی می‌کنند.
 


برچسب ها
PDF چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir